poniedziałek, 11 lipca 2016

Opaski na udo - koniec z odpażeniami :)

Witam.

Jakiś czas temu znalazłam w internecie opaski, które zapobiegają odparzeniom ud podczas noszenia sukienek i spódnic. Niestety jest to bardzo bolesne i skutecznie zniechęca z korzystania z tej części garderoby, a przecież latem to sama przyjemność.



Opaski przyszły w dwa tygodnie. Cena za parę 8,8 pln. Cena naszych krajowych to 40 zł, co uważam za rozbój, toż to tylko korona i 2 paseczki silikonu.
Koronka jest bardzo przyjemna w dotyku. Miła, delikatna i miękka. Wybrałam rozmiar C, pomimo, że z obwodu wychodziło dokładnie pomiędzy D a F. W Komentarzach pod aukcją doczytałam, żeby brać o rozmiar mniejszą albo nawet o dwa. Zaryzykowałam i wzięło mniejszą o dwa. Nie żałuję. Opaska jest w sam raz. Nie obciska, nie opina, leży idealnie. Koronka od środka jest podklejona przezroczystym silikonem, dokładnie to dwoma paseczkami. Silikon jest tylko z jednej strony. Początkowo myślałam, że lepsze byłyby po obydwu stronach, jednak zwracam honor. Tak jest ok. Na udach opaski się nie przemieszczają, nie podwijają i co najważniejsze, spełniają swoją rolę :) Jak widać na zdjęciu powyżej, biała jest węższa. Przyznam, że chętnie kupiłabym jeszcze jedną, jeszcze węższą i w kolorze cielistym. Zastanawia mnie jedynie ich octowy zapach, ale na  szczęście poleżały i zapach znikł. Polecam wszystkim paniom, którym nie poszło w bryczesy, a w wewnętrzną stronę ud i nie mogą latem chodzić w kieckach. Aukcji już niestety nie ma, ale podam wam link do sklepu. Jeśli ktoś będzie zainteresowany, zawsze można się skontaktować ze sprzedającym. Na nogach widać jak to wygląda. Może nie są pierwszej klasy, ale jak ktoś szuka, to przecież nie żeby zobaczyć, jak wyglądają na zgrabnych nogach ;)









Link do sklepu

Polecam!

Pozdrawiam i zachęcam do obserwowania i komentowania :)

11 komentarzy:

  1. Jaki czad! Zwykle zakładałam jedwabne majtasy :) Jak sobie raz ktoś otarł uda to albo zrezygnuje z sukienek/ spódnic albo wymysli jakis spoósb. dzięki za recezję, zamawiam od razu.

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOOO to gadżet stulecia !! Idealny dla mnie, rajstopy mnie irytują. Pozdrawiam http://akwafinta.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. a link wstawiłam bo niestety Open mi nie identyfikuje wordpressa :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalazlam je juz jakies 3 mis temu i balam sie zamowic, ale biorę to. Nawet dzisiaj ciotce o tym mowilam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się dziewczyny, że pomogłam wam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy podczas intensywnego spaceru nie zawijają się??
    Przydałyby mi się idealnie na wesele tylko boję się że właśnie będą się zawijać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się nic nie zawijało nawet podczas zabawy z dziećmi

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaką frazę wpisać żeby je znaleźć ? :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja znalazłam jako thigs band :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszamy do naszego sklepu , produkt Polski i szybka dostawa
    https://e-broos.pl/pl/searchquery/opaska/1/phot/5?url=opaska

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawione komentarze :)
Proszę o nie wstawianie linków do swoich blogów. Jeśli będę zainteresowana znajdę go :)

Wszelkie prawa zastrzeżone
Żaden fragment publikacji
(zawartość taka jak: tekst, grafika, logotypy, ikony,
obrazy, zdjęcia, pliki audio, wideo, pliki z danymi,
prezentacje, programy oraz wszelkie inne dane)
prezentowany na blogu Aliexpressowa XXL-ka
nie może być powielany lub rozpowszechniany
w żadnej formie i w żaden sposób bez uprzedniego zezwolenia.
Wszelkie znaki towarowe, znaki graficzne, nazwy własne, logotypy i inne dane
są chronione prawem autorskim i należą do ich właścicieli.