niedziela, 17 lipca 2016

Ceramiczny bit do paznokci.

Witajcie.

Jakiś czas temu zobaczyłam na Facebooku recenzję ceramicznego bitu do frezarki i postanowiłam, że ja też muszę go mieć :) Najlepiej taki sam. Czy dostałam to co zamówiłam? Zaraz się dowiecie ;)





Na moją paczuszkę czekałam ok 3 tygodni. Przesyłka została wysłana listem rejestrowanym, i nic nie musiałam za nią dopłacać. Cena wiertła to 8,14$, teraz ciut taniej. 

Bit który zamówiłam powinien być z oznaczeniem czerwono niebieskim. Dostałam czerwony, czyli delikatniejszy. Nawet mnie to cieszy, bo na paznokciach hybrydowych spisuje się bardzo dobrze. Jeśli chodzi o hybrydę to zdejmuje ją szybko i bezproblemowo. Moje paznokcie pokrywam przeważnie Hardim, i tutaj wiertło tez sobie poradzi, ale już nie tak łatwo. Żeby zdjąć harda, trzeba trochę docisnąć. Jest to fajna opcja dla tych co się uczą, aby nie zrobić sobie krzywdy, oczywiście jeśli używamy go delikatnie. Wiertełko nie grzeje się, jest antybakteryjne i jest dużo łagodniejsze dla skóry. Dopiero po chwili przycierania naskórka czujemy ciepełko, natomiast nawet takie chwilowe przycieranie nie spowodowało uszkodzenia skóry. Musimy pamiętać, że bit działa tylko w jedną stronę, na obrotach prawych, oraz aby podczas czyszczenia krawędzi paznokcia bit kręcił się od skórki do brzegu, bit od brzegu ma iść do góry. Jeśli ustawimy frezarkę odwrotnie, bardzo efektownie połamiemy paznokcia ;) Jest to nieprzyjemne, także uważajcie. Używając końcówek np z papierowymi cylindrami powstawało dużo pyłu. Tutaj zamiast typowego pyłu mam drobinki, które nie unoszą się w powietrzu i nie syfią nam całego pomieszczenia. Owe drobinki widać porozwalane na fotkach. Zwężany koniec bardzo ułatwia pracę przy skórkach, bit jest tam też delikatniejszy. Zauważyłam, że można nim skutecznie usuwać zapowietrzenia, jednak należy przesuwać końcówką po linii zapowietrzenia, wzdłuż. Przy starej końcówce zdarzało się, że zapowietrzenie się posuwało, używając tej nowej nic takiego nie miało miejsca. Bitem można też skracać paznokcie, tylko trzeba to robić ostrożnie. Niżej zamieszczam mój filmik, jak to wygląda w praktyce. Wybaczcie te niezgrabne ruchy, ale zdejmowałam lakier z prawej ręki, a nie jestem leworęczna ;)




Za pozwoleniem Kasi z bloga KasiNails, chciałam wam pokazać skalę bitów :)

Moja ocena 
10/10

Link

Polecam bardzo mocno!

Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania i komentowania bloga :)

1 komentarz:

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawione komentarze :)
Proszę o nie wstawianie linków do swoich blogów. Jeśli będę zainteresowana znajdę go :)

Wszelkie prawa zastrzeżone
Żaden fragment publikacji
(zawartość taka jak: tekst, grafika, logotypy, ikony,
obrazy, zdjęcia, pliki audio, wideo, pliki z danymi,
prezentacje, programy oraz wszelkie inne dane)
prezentowany na blogu Aliexpressowa XXL-ka
nie może być powielany lub rozpowszechniany
w żadnej formie i w żaden sposób bez uprzedniego zezwolenia.
Wszelkie znaki towarowe, znaki graficzne, nazwy własne, logotypy i inne dane
są chronione prawem autorskim i należą do ich właścicieli.