piątek, 8 lipca 2016

Bikini BOHO z wysokim stanem.

Hejka.

Odebrałam paczuszki i przychodzę do was z recką jednego ze strojów kąpielowych - bikini z majtkami z wysokim stanem.





 Kostium kąpielowy przyszedł w 2,5 tygodnia, dobrze zapakowany, paczką rejestrowaną płatka ok 4 pln sam strój kosztował ok 51 pln. Zamówiłam rozmiar XL, bo patrząc w feedbacki widziałam, że i większy biust w nie wchodzi, jednak.....mój jest za duży :P

Strój jest GENIALNY i to straszny smuteczek, że jest za mały :( Wykonany z typowego materiału. Całkiem dobrze się rozciąga i ładnie dopasowuje. Bardzo solidne wykonanie, nie mam zastrzeżeń. Stanik zapinany z przodu na zamek, z tyłu nie ma zapięcia. Miseczka jest całkowicie usztywniana, jest dodatkowa wkładka push-up, wyjmowana. Odpinane ramiączka wiązane na szyi. W majtkach wkładka higieniczna. Jest to typowy rozmiar XL, który będzie dobry na 40/42, może nawet 44. Miseczkę daję max F bez push-upa.W aukcji do wyboru mamy jeszcze kolor żółty i różowy, oba mocno neonowe.

Kostium został już odsprzedany, także proszę nie pisać w tej sprawie :D





Bardzo mocno polecam!

Moja ocena 10/10

Link

Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania aukcji.

7 komentarzy:

  1. Swietny jest ten strój ale z moim biustem chyba źle by sie prezentowal:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jaki masz biust, w tym przypadku im mniejszy tym lepszy, bo to bardziej gorsetowa wersja

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak z majtkami ? Należę do grupy posiadaczek małego biustu , ale bioderka nie są już tak skromne...?

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety, na mnie za małe, także nie przymierzyłam, w biodrach mam ok 118

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, czy istnieje możliwość podania wymiarów jakie do Pani doszły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, kostium już odsprzedałam, ale według mnie to rozmiar 40/42

      Usuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawione komentarze :)
Proszę o nie wstawianie linków do swoich blogów. Jeśli będę zainteresowana znajdę go :)

Wszelkie prawa zastrzeżone
Żaden fragment publikacji
(zawartość taka jak: tekst, grafika, logotypy, ikony,
obrazy, zdjęcia, pliki audio, wideo, pliki z danymi,
prezentacje, programy oraz wszelkie inne dane)
prezentowany na blogu Aliexpressowa XXL-ka
nie może być powielany lub rozpowszechniany
w żadnej formie i w żaden sposób bez uprzedniego zezwolenia.
Wszelkie znaki towarowe, znaki graficzne, nazwy własne, logotypy i inne dane
są chronione prawem autorskim i należą do ich właścicieli.