czwartek, 14 lipca 2016

Kwiecisty kombinezon. HIT czy KIT??

Witajcie :)

Chciałam wam dzisiaj zrelacjonować moją paczkę, w której znalazłam mój wyczekiwany kombinezon. Powiedziałam sobie, że to drugie i jeśli znów nieudane, to ostatnie podejście do tego typu garderoby. Czy było warto? Zajrzyjcie dalej :)


Przesyłka szła do mnie 3,5 tygodnia paczką rejestrowaną, darmową. Zapłaciła, za niego 13,69$, teraz droższy parę centów. 
Kombinezon został wykonany z miękkiego, średniej grubości materiału - według sprzedawcy jest to połączenie bawełny, poliestru i "acetat" cokolwiek by to było. Struktura nie jest gładziutka no i całość jest matowa. Materiał dzięki swojej grubości trzyma kształt i lekko się naciąga. Przód jest na zakładkę, jednak te klapy się nie rozkładają na boki, może z 10 cm wierzchniej klapy po boku jest niedoszyta, reszta to całość. W pasie cienka gumka - nie opina. Przy dekolcie plastikowy zatrzask, który przyda się jedynie przy mniejszym biuście. W moim przypadku idzie do wyprucia, bo jest stanowczo za wysoko. Po boku wiązana kokarda. Spodenki są w sam raz, nie opinają, ale i nie wiszą. Falbanka na dole to rzecz gustu, mnie nie przeszkadza. Nic nie śmierdzi, nie ma wystających nitek a wykonanie jest bardzo solidne.
Wybrałam rozmiar 5xl, według tabeli jest to rozmiar więcej niż powinnam. Uważam, że wybbór bardzo trafiony, gdyż kombinezon jest luźny i bardzo wygodny. Także długość jest idealna, a mam 164 cm wzrostu. W biuście 120 cm - według tabelki to jest 126 i to by się zgadzało. W doborze rozmiaru pomógł mi sprzedawca. Kontakt był bardzo szybki i bezproblemowy. Uważam, że bardzo dużym atutem tego kostiumu jest długość nogawek, która chowa tą najbardziej niedoskonałą część i nogi wyglądają dużo zgrabniej.

Szczerze? To jest jedna z nielicznych rzeczy, w których czuję się nie tylko dobrze, a MEGA! :)









Oceniam ten stój
10/10 a nawet i więcej <3

Link
jednak polecam przejrzeć cały sklep bo sprzedawca ma sporo ciekawych propozycji w różnych rozmiarach.

Polecam, polecam, polecam!

Pozdrawiam i zachęcam do obserwowania i komentowania :)

4 komentarze:

  1. Biere! Dawno szukałam jakiegoś fajnego, dzieki Tobie znalazłam :). Ładnie się w nim prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kombinezon *O*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawione komentarze :)
Proszę o nie wstawianie linków do swoich blogów. Jeśli będę zainteresowana znajdę go :)

Wszelkie prawa zastrzeżone
Żaden fragment publikacji
(zawartość taka jak: tekst, grafika, logotypy, ikony,
obrazy, zdjęcia, pliki audio, wideo, pliki z danymi,
prezentacje, programy oraz wszelkie inne dane)
prezentowany na blogu Aliexpressowa XXL-ka
nie może być powielany lub rozpowszechniany
w żadnej formie i w żaden sposób bez uprzedniego zezwolenia.
Wszelkie znaki towarowe, znaki graficzne, nazwy własne, logotypy i inne dane
są chronione prawem autorskim i należą do ich właścicieli.