środa, 20 lipca 2016

Lustrzany efekt na paznokciach

Hej hej :)

Jakiś czas temu zakupiłam sobie pyłek marki Indigo, dokładnie Metal Manix, który miał tworzyć na paznokciu efekt lustra. Niestety, jak dla mnie jest to niewypał, może i jako taki efekt jest, ale po pokryciu topem, całość się "brokaci" i widać masę migoczących drobinek, a raczej nie o to chodzi w lustrze. Z tego powodu, poszukałam alternatywy i dzięki Kasi wpadłam na pyłek lustrzany.



Przesyłka doszła do mnie w miesiąc (serio, myślałam, że minęły dopiero dwa tygodnie ;) ). Koszt pyłku to 1,59$, przesyłka bezpłatna, nierejestrowana.
Pyłek to prawdziwy pyłek a nie drobny brokat. Jak dla mnie to cień, zresztą w aukcji jest też pokazany jako produkt na oku. Aplikacja jest nieziemsko prosta. Można do tego używać pacynki, ale ja skorzystałam z gąbeczki do makijażu, takiej samej jak dziewczyny używają do robienia ombre. Wzięłam minimalną ilość z zakrętki i wystarczyło to na pokrycie trzech paznokci. Za pomoc pyłku możemy uzyskać dwa efekty. Pierwszy to matowione srebro, które jest na dolnym paznokciu - w tym przypadku pyłek został nałożony na warstwę dyspersyjną różowego lakieru, na końcu pokryłam go topem. Efekt ten całkowicie zasłania nam to co jest pod spodem. Druga opcja to efekt lustra - aby go uzyskać nakładamy pyłek na wysuszony top no wripe (bez przemywania). Mój jest z Semilac-a i produkt nakłada się idealnie. Na to kolejna warstwa topu, aby go utrwalić. Ten efekt pozwala nam dopatrzeć się, co jest pod spodem, chociaż kolory są mocno przytłumione. Dla porównania dwóch efektów, na rączce do ćwiczeń jest Indigowy Metal Manix, u góry na topie, u dołu na kolorze. Jak widać, obydwa nie dają tak dobrego efektu. Przepraszam za jakość paznokci na próbniku, bo widać tam jakieś paprochy, ale robiłam to na brudno, a nie mam obecnie dłoni do przetestowania ;)
Pyłek jest zamknięty w zakręcanym słoiczku, jest to 10 g, których chyba nie zużyje do końca życia ;)
Na aukcji jest dostępny jeszcze pyłek złoty w cenie 4$ za 1 g! To też jest dużo, pojemniczek jest mniej więcej jak przy syrence.











Moja ocena 10/10

Link do aukcji

Polecam!

Zapraszam wszystkich do obserwowania bloga i komentowania :)

Pozdrawiam i zapraszam na kolejna recenzję :)

2 komentarze:

  1. Wiadomo, że zwykły Metal Manix ma drobinki. Ja wolę wydać te 25 zł na Multi Chrom i mieć efekt lustra :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawione komentarze :)
Proszę o nie wstawianie linków do swoich blogów. Jeśli będę zainteresowana znajdę go :)

Wszelkie prawa zastrzeżone
Żaden fragment publikacji
(zawartość taka jak: tekst, grafika, logotypy, ikony,
obrazy, zdjęcia, pliki audio, wideo, pliki z danymi,
prezentacje, programy oraz wszelkie inne dane)
prezentowany na blogu Aliexpressowa XXL-ka
nie może być powielany lub rozpowszechniany
w żadnej formie i w żaden sposób bez uprzedniego zezwolenia.
Wszelkie znaki towarowe, znaki graficzne, nazwy własne, logotypy i inne dane
są chronione prawem autorskim i należą do ich właścicieli.