niedziela, 9 października 2016

Kombinezon zimowy dla dziecka - puchowy

Witam :)

Dzisiaj będzie troszkę o zakupach na zaś. Jesień dopiero się zaczęła, ale ja już pomyślałam o zimie, aby się nie okazało, że nas zaskoczyła ;)

Zimowy kombinezon dziecięcy







Paczka doszła do mnie dokładnie w miesiąc, przesyłką rejestrowaną. Tracking działał prawidłowo i całkiem sprawnie, chociaż sama przesyłka została wysłana z dość sporym opóźnieniem, ok 2 tygodnie . Przesyłka zapakowana w duży foliowy worek, zaś sam strój w worek strunowy. Koszt takiego zestawu, to 33$ przez apkę, cen wzrosła o jakieś 3 $. Polecam zaglądać w oferty dnia, ponieważ ostatnio widziałam ten sam komplet z dobrymi opiniami za ok 25 $.
Miałam dylemat, który rozmiar wybrać, żeby trafić w ten odpowiedni. Zdecydowałam się na r. 18M. Czy dobrze? Wyobrażałam sobie, że będzie mniejszy, ale szczerze mówiąc, jest zgodny z wymiarami z aukcji, a mojemu dziecku do 18 miesięcy brakuje 4,5 miesiąca ;) Może dorośnie. Ważne, że nie w odwrotną stronę. Za długie rękawki będą grzały malutkie dłonie. Sporo uroku dodaje kapturek jak u krasnala :D Zestaw składa się ze spodni na szelkach, kurtki i szaliczka. Miłym zaskoczeniem jest wkład - 80% kaczego puchu i 20% silikonu. Kurtka jest bardzo gruba. Spodenki są już troszkę cieńsze, szczególnie w części pod kurtką. Szelki zapinane na zatrzaski, po bokach regulacja zaciskami na gumkach. Kurteczka zapinana na 2 zatrzaski i zamek. Szaliczek dość lichy, sam materiał bez wkładu, raczej jako ozdoba niż garderoba grzejąca. Do wyboru jest kilka wariantów kolorystycznych, jednak ze względu na wkład, bardzo się cieszę, że kupiłam ciemny, bo pranie w domu nie wchodzi w grę. Nie posiadam suszarki, gdzie mogłabym rozbić puch. Oczywiście puch można wyczuć pod palcami, nie wyczułam pałek od pierza.










Moja ocena
10/10

Link do aukcji
https://www.aliexpress.com/item/Baby-girl-warm-winter-outerwear-coats-retail-kid-romper-down-jacket-clothing-sets-kids-down-parkas/32456284761.html

Polecam i pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. taki mały krasnal , bardzo fajny kombiznezon

    Pamiętasz wywiad ze mną na blogu polemizuje , wracam z nowym blogiem : http://skucinskae.blogspot.com ( Bardzo się zmieniłam ).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawione komentarze :)
Proszę o nie wstawianie linków do swoich blogów. Jeśli będę zainteresowana znajdę go :)

Wszelkie prawa zastrzeżone
Żaden fragment publikacji
(zawartość taka jak: tekst, grafika, logotypy, ikony,
obrazy, zdjęcia, pliki audio, wideo, pliki z danymi,
prezentacje, programy oraz wszelkie inne dane)
prezentowany na blogu Aliexpressowa XXL-ka
nie może być powielany lub rozpowszechniany
w żadnej formie i w żaden sposób bez uprzedniego zezwolenia.
Wszelkie znaki towarowe, znaki graficzne, nazwy własne, logotypy i inne dane
są chronione prawem autorskim i należą do ich właścicieli.