wtorek, 4 października 2016

Czapka i komin - jesienny komplet dla dzieciaczka.

Witajcie

Właśnie odebrałam paczuszkę, na której wyjątkowo mi zależało, bo jak wiecie, pogoda nie rozpieszcza, a kupienie jakiejś cienkiej czapeczki w sklepie w moim przypadku graniczy z cudem, bo wszędzie są już grube, zimowe, a to jednak za wcześnie. 

Komin i czapeczka



Przesyłka szła do mnie prawie miesiąc, bez 3 dni. Wszystko zapakowane w oddzielne woreczki a całość w klasycznej białej kopercie foliowej. Pomimo kiepskich warunków pogodowym, wszystko dotarło całe i zdrowe. 
Czapki zamówiłam z myślą o 2 córkach - rocznej i 5 letniej. Według aukcji zakres wiekowy dla czapeczek to 3 miesiące - 5 lat. Z przykrością stwierdzam, że starsza obejdzie się smakiem, bo czapeczki są na max 2 letnie dziecko. Komplet moro kosztował 15 zł i cena się nie zmieniła (obydwu). Truskawkowy kosztował 20 zł. Obydwa zestawy wykonane z przyjemnej, nieśmierdzącej bawełny. Moro bardzo dobrze się rozciąga, truskawki trochę słabiej. Kominy są wąskie i zakładane na raz, dobrze otulają szyjkę.
Myślę, że wygląda uroczo :) 



Moja ocena
9/10

Link

Polecam i pozdrawiam! :*

2 komentarze:

  1. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że jeśli chodzi o małe dzieci to praktycznie każde z nich nosi czapki i jest to całkowicie normalne. Natomiast ja również czytałem o tym, że kapelusze znów wracają do łask. Fajnie to opisano w http://bronsy.pl/stylowe-kapelusze-czyli-powrot-do-dawnej-mody/ i moim zdaniem jest to świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawione komentarze :)
Proszę o nie wstawianie linków do swoich blogów. Jeśli będę zainteresowana znajdę go :)

Wszelkie prawa zastrzeżone
Żaden fragment publikacji
(zawartość taka jak: tekst, grafika, logotypy, ikony,
obrazy, zdjęcia, pliki audio, wideo, pliki z danymi,
prezentacje, programy oraz wszelkie inne dane)
prezentowany na blogu Aliexpressowa XXL-ka
nie może być powielany lub rozpowszechniany
w żadnej formie i w żaden sposób bez uprzedniego zezwolenia.
Wszelkie znaki towarowe, znaki graficzne, nazwy własne, logotypy i inne dane
są chronione prawem autorskim i należą do ich właścicieli.