wtorek, 14 czerwca 2016

Dziecięcie a'la Meliski

Witajcie po krótkiej przerwie :)

Wczoraj wróciłam z nad morza i od razu otworzyłam paczuszki, które na mnie czekały. Dużo tego nie było, bo zaledwie 4, ale wszystkie bardzo wyczekiwane. Pierwszym produktem, o którym wam opowiem, to buciki ala meliski dla dziecka.




Buciki zamówiłam z myślą o młodszej córeczce. Rozmiar jest mocno na wyrost, ale mniejszych już nie było a cena bardzo atrakcyjna (teraz cena jest jeszcze lepsza). Paczka przyszła w ok 3 tygodnie, dobrze zapakowana, chociaż numer trackingowy, który podał sprzedawca był niewłaściwy, bo tamta paczka doszła do Warszawy. Zapłaciłam za nie 15,12 pln.

Balerinki zostały wykonane z bardzo miękkiej gumy. Jest dużo przyjemniejsza od tych typowych kupowanych w sklepie, jest po prostu, miękka, satynowa i przyjemna dla skóry. No i ważne, nie ma ostrych krawędzi :) Czy są jak typowe meliski, nie wiem, nie miałam oryginału nigdy w rękach. Niestety nie pachną, tzn pachną, ale nie owocami a typowym gumowym zapachem. Guziczek dobrze się zapina i mocno trzyma. Wykonanie ogólnie jest bardzo dobre, chociaż jak widać na focie, jeden bucik ma odstający kawałek gumy nad kokardką. Nożyczki do paznokci załatwiły sprawę :) Zamówiłam najmniejsze - 6 - jest to nasze 24, długość wkładki 12,8 cm także różnica według tego co podane jest w aukcji jest niewielka, zaledwie 2 mm mniejsze. Wkładka jest sztywna, plastikowa i okropna, także dobrze by tam coś wsadzić. Kokardka przyczepiona na dużym nicie, także solidnie.







Ogólnie, jestem bardzo zadowolona, daję im 9/10.



Pozdrawiam i zachęcam do zaobserwowania i komentowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawione komentarze :)
Proszę o nie wstawianie linków do swoich blogów. Jeśli będę zainteresowana znajdę go :)

Wszelkie prawa zastrzeżone
Żaden fragment publikacji
(zawartość taka jak: tekst, grafika, logotypy, ikony,
obrazy, zdjęcia, pliki audio, wideo, pliki z danymi,
prezentacje, programy oraz wszelkie inne dane)
prezentowany na blogu Aliexpressowa XXL-ka
nie może być powielany lub rozpowszechniany
w żadnej formie i w żaden sposób bez uprzedniego zezwolenia.
Wszelkie znaki towarowe, znaki graficzne, nazwy własne, logotypy i inne dane
są chronione prawem autorskim i należą do ich właścicieli.