środa, 29 czerwca 2016

Logowane sandały Melissa

Witam.

Mam dla was coś, a mianowicie sandałki Melissa. Od razu chcę was poinformować, że nie mam porównania z oryginałami nigdy ich w ręku nie miałam, mogę jedynie porównać je do melisek dziecięcych, także zamawianych na ali. 




Sandałki przyszły w ok 3 tygodnie, paczką rejestrowaną. Zapłaciłam za nie 11,99$ + ok 2,63$ za wysyłkę.
Wybrałam kolor jasny róż, dostępne są jeszcze beż i czerń. Rozmiar zgodny z tabelką. Noszę 39 - długość stopy 25 cm, wybrałam 40 i są idealnie dobrane. Na zewnątrz guma jest błyszcząca, w środku jest matowiona z delikatnym wzorkiem. Guma jest dość twarda, buty, które zakupiłam dla córki są dużo bardziej delikatne i miękkie. Sandałki są solidnie wykonane, nie mają ostrych krawędzi. Wkładka nie jest skórzana, to jakaś skaja, ale ważne, że nie guma, bo takich bym nie dała rady nosić. Stopa w bucie sie poci bo to guma i jesli ktos wam wmawia ze jest inaczej to sory ale jak dla mnie to sciema. Na szczescie stopa sie nie slizga. Moje stopy są bardzo wybredne i bardzo dużo butów mnie obciera i to nie jest tak, że raz obetrze i jest już dobrze. Obciera ciągle i to do krwi. Na szczęście te buty sa inne. Nie wiem jakim sposobem, ale mogę je nosić, chociaż w jednym bucie coś mi początkowo przeszkadzało, jednak jest już ok. Zapięcie typu haczyk. No i najważniejsze, buty okazaly się  LOGOWANE :) Przez chwilę były niedostępne, ale znów się pojawiły, także trzeba zaglądać. Niestety, trafiła mi się para z wadą, a mianowicie wybrudzone klejem :( Szczęście w nieszczęściu, klej jest prawie przezroczysty i podczas użytkowania nie widać tego. Zedrzeć się nie da a boję się używać acetonu, żeby ich nie zniszczyć. Dogadałam się ze sprzedawcą i zwrócił mi połowę wydanej kwoty. Sprzedawca ma jeszcze w ofercie inny model, także bardzo interesujący i zapewne logowany :) 











Moja ocena to 9/10 i mimo tego kleju, polecam :)

Pozdrawiam i zachęcam do obserwowania i komentowania :)

2 komentarze:

  1. Ja mam bardzo duże problemy ze stopami i doborem do nich butów :( Na takie w życiu nie będę mogła sobie pozwolić pomimo, że mi się bardzo podobają. Fajnie, że na Panią pasują i nie obcierają :) A kolorek jest super!

    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to pierwsze moje buty takie, które mogę nosić, bo też mam straszny problem. Na szczęście po 2 ciążach noga urosła mi o 0,5 cm i jest teraz bardziej wymiarowa :D

      Usuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawione komentarze :)
Proszę o nie wstawianie linków do swoich blogów. Jeśli będę zainteresowana znajdę go :)

Wszelkie prawa zastrzeżone
Żaden fragment publikacji
(zawartość taka jak: tekst, grafika, logotypy, ikony,
obrazy, zdjęcia, pliki audio, wideo, pliki z danymi,
prezentacje, programy oraz wszelkie inne dane)
prezentowany na blogu Aliexpressowa XXL-ka
nie może być powielany lub rozpowszechniany
w żadnej formie i w żaden sposób bez uprzedniego zezwolenia.
Wszelkie znaki towarowe, znaki graficzne, nazwy własne, logotypy i inne dane
są chronione prawem autorskim i należą do ich właścicieli.