środa, 25 maja 2016

Koszulki polo - męskie

Hej

Wczoraj otrzymałam polo, które zamówiłam mojemu mężowi. Jest to jedna z pierwszych rzeczy na które się skusił ;) Obydwie zostały zamówione u tego samego sprzedawcy, także przyszły w jednej paczce.



Koszulki zostały wykonane z klasycznego materiału dla koszulek polo, czuć fakturę pod palcami. Obydwie mają intensywne kolory, niestety nie udało mi się tego oddać na fotce, przynajmniej jeśli chodzi o tą zieloną. I właśnie ta zielona jest w trochę gorszym stanie. Widać, że przez środek idą dwa wybłyszczone paski w miejscach, gdzie koszulka była złożona. Jest to nie do sprania. Jeśli chodzi o polo niebieskie, nie mam zastrzeżeń. Obydwie są większe o jakieś 4 cm na obwodzie, także należy brać o rozmiar mniejszą. Zieloną zamawiałam XL i powinna mieć 120, ma 124 cm, niebieską XXL, też powinno być 120 i też ma ok 124. Obydwie farbują w praniu, nawet w chłodnej wodzie. Przyszły w 3 tygodnie przesyłką rejestrowaną.





Cena 62,50 pln

http://www.aliexpress.com/item/Men-Polo-Shirt-Short-Sleeve-Solid-Classic-Design-Fashion-Casual-Fitness-Polo-Homme-Plus-XXXL-5/32635993509.html







Cena 54 pln

http://www.aliexpress.com/item/Men-Polo-Shirt-Brand-Clothing-Short-Sleeve-Solid-Cotton-Floral-Plus-Size-XXXL-3-Colors-Classic/32636005874.html

Czy polecam? Niebieską tak, z polo z pierwszego linka bym uważała.

Pozdrawiam i zachęcam do obserwowania i komentowania :)

2 komentarze:

  1. O, no to się mojemu by przydało, ale on, to wiecie, nie za bardzo się zna na modzie. Ja za to w niej siedzę od dawna, mimo że tak naprawdę konik mój jest w czymś innym. Ale od kiedy odkrywam takie sklepy jak Cavaricci, to nie ma ze mną żadnego problemu - ciągle xoś kupuje. Ale zobaczcie, jak przejść obojętnie? https://cavaricci.pl/76-dres/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawione komentarze :)
Proszę o nie wstawianie linków do swoich blogów. Jeśli będę zainteresowana znajdę go :)

Wszelkie prawa zastrzeżone
Żaden fragment publikacji
(zawartość taka jak: tekst, grafika, logotypy, ikony,
obrazy, zdjęcia, pliki audio, wideo, pliki z danymi,
prezentacje, programy oraz wszelkie inne dane)
prezentowany na blogu Aliexpressowa XXL-ka
nie może być powielany lub rozpowszechniany
w żadnej formie i w żaden sposób bez uprzedniego zezwolenia.
Wszelkie znaki towarowe, znaki graficzne, nazwy własne, logotypy i inne dane
są chronione prawem autorskim i należą do ich właścicieli.