sobota, 3 czerwca 2017

Espadryle Toms!

Witajcie :)

Dzisiaj przychodze z taka mala osobista dygresja. 

Kupujac na ali mam swiadomosc, ze sa to wszystko podjebki. Szczerze? Nie szkoda mi tych podrabianych firm......poza jednym wyjatkiem.

Dzisiaj po raz kolejny spotkalam sie z recka butow Toms. Super, extra i TANIE!!!!!! 

Zastanawiam sie ile z was zna polityke tej firmy? Otoz za kazde sprzedane buty, jakis biedny czlowie dostaje jedna pare. Wlasnie dlatego gotuje sie we mnie gdy widze zachwyt nad tym podrabianym szmelcem, ktory ZABIERA mozliwosc pomocy innym. 

Nie szkoda mi Adidasa czy innej wyzyskujacej tania sile robacza marki, ale nie moge zniesc widoku osob, ktore lansuja sie marka Toms. Kurcze mnie by bylo wstyd :( 

Zapewne masa ludzi ma to w dupie, ale prosze, jesli masz choc troche godnosci, kup oryginalne badz nie kupuj wcale ;) 

Pozdrawiam i bez urazy :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawione komentarze :)
Proszę o nie wstawianie linków do swoich blogów. Jeśli będę zainteresowana znajdę go :)

Wszelkie prawa zastrzeżone
Żaden fragment publikacji
(zawartość taka jak: tekst, grafika, logotypy, ikony,
obrazy, zdjęcia, pliki audio, wideo, pliki z danymi,
prezentacje, programy oraz wszelkie inne dane)
prezentowany na blogu Aliexpressowa XXL-ka
nie może być powielany lub rozpowszechniany
w żadnej formie i w żaden sposób bez uprzedniego zezwolenia.
Wszelkie znaki towarowe, znaki graficzne, nazwy własne, logotypy i inne dane
są chronione prawem autorskim i należą do ich właścicieli.